REGULAMENT HOTELIER

Dragi oaspeţi,

Dorim să vă informam de regulile noastre hoteliere și de aceea vă rugăm, în mod respectuos, să ţineţi cont atât în timpul, cât şi după ce s-a încheiat sejurul dumneavoastră.


Rezervare
Rezervarea se face direct pe site-ul www.hotellaguna.ro sau pe adresa de email: Pentru turistii care doresc camere preferential nu putem garanta o anumita camera. Camerele se repartizeaza in functie de disponibilitatile din ziua respectiva.

Confirmarea rezervarii se face in momentul achitarii avansului conform facturii proforme.

Avansul este nereturnabil daca turistul nu anunta renuntarea la rezervare cu cel putin 30 zile inainte de data de incepere a sejurului.  Se returneaza 70% din valoarea facturii. In functie de disponibilitate clientul poate opta pentru o alta perioada, caz in care avansul se ia in considerare pentru noua prestare de servicii.

lagunavamaveche@gmail.com

Orice anulare de rezervare a camerei se va trimite în scris, pe adresa de e-mail: lagunavamaveche@gmail.com.

Tarife
Tarifele la hotel LAGUNA diferă atât în funcţie de tipul de cameră pentru care optaţi, disponibilitate, zi şi luna, cât și de numărul de persoane din cameră (mai multe detalii pe pagina de rezervări).

Tarifele pentru serviciile de restaurant le puteți consulta pe site-l www.corsarulvamaveche.ro

Sosirea și plecarea

Primirea camerei (check-in) se poate face începând cu ora 16.00. 

Eliberarea camerei (check-out) se va face pana in ora 12.00.

In cazul in care in prima de zi de sejur se doreste camera inainte de ora 16:00 si  se poate onora solicitarea in limita disponibilitatii se va putea face check-in mai devreme

In ultima zi de sejur camerele se pot elibera dupa ora 12.00, cu anuntarea si acceptul in prealabil a receptiei si se va intocmi o nota de prelungire a check-out-ului in acest sens, in caz contrar se poate aplica  o taxa suplimentara in valoare de 120 lei, TVA inclus (pentru intervalul 16.00 – 18.00) si 100% din contravaloarea noptii de cazare pentru depasirea orei 18.00.

Oaspeții care eliberează camerele până la ora 12.00 pot lăsa bagajele la recepție, pentru un interval de 24 de ore fără costuri suplimentare.

Pentru bagajele lăsate la recepție mai mult de 24 de ore se vor percepe cheltuieli de depozitare, respectiv 10lei/ora.
Bagajele oaspeților nu pot rămâne în cameră după check-out-ul de la ora 12, acestea putand fi lasate doar la receptia hotelului.

Solicitările clienților privind late check-out  vor fi clarificate și onorate numai în măsura în care hotelul nu are confirmări ferme pentru acele spații de cazare.


Cazare
Cazarea copiilor cu vârste cuprinse între 0-7 ani se va face gratuit, când sunt folosite paturile existente. Al treilea oaspete cu varsta peste 7ani va achita patul suplimentar.

 Pentru cereri suplimentare în timpul sejurului, puteți folosi următoarele formule:

  • “NU DERANJATI!” – cu permisiunea dumneavoastră, se va intra în cameră pentru verificarea utilităților și a curățeniei, în intervalul orar 7.00 – 15.00, la ora stabilită de dumneavoastră și comunicată la recepția hotelului;
  • “VĂ ROG SĂ REFACEȚI CAMERA!“ – prin acest mesaj solicitați efectuarea curățeniei în camera dumneavoastră.

 Oaspeți suplimentari

Puteți primi musafiri sau oaspeți în camera dumneavoastră între orele 08:00 și 22:00, fără costuri suplimentare. În cazul în care primiți oaspeți în intervalul 22:00 – 08:00, aceștia vor trebui să achite diferențele de tarif și să se înregistreze la recepție, prin completarea fișei de cazare.


Alte atentionari

Hotel LAGUNA din Vama Veche nu practică un cod vestimentar special, dar recomandăm decență și respect atât față de ceilalți oaspeți, cât și față de personal.

Este interzis accesul în piscina persoanelor cu boli dermatologice și infecțioase, precum și accesul minorilor sub 14 ani neînsoțiți sau nesupravegheați.

Lenjeria și prosoapele se schimbă la două zile de cazare sau la cererea clientului. Pentru a ne semnaliza dorința dumneavoastră de a schimba obiectele de lenjerie și prosoapele, vă rugam să le lăsați pe jos sau în cadă.

In incinta hotelului si in camere nu se permite turistilor sa aduca si sa utilizeze aragaze, butelii si orice alte obiecte inflamabile pentru a gati, gratare, etc, . In cazul unei situatii de mai sus fiecare turist va achita contravaloareaa unei sume de 100 euro si cu obligatia scoaterii din incinta hotelului si camerei a obiectelor enumerate mai sus


Modalităţi de plată

Pentru plata serviciilor la hotel LAGUNA sunt acceptate cărţile de credit, plata numerar (RON), precum si plata cu card-tichet vacanta si tichete de vacanta SODEXO, EDENRED si UP ROMANIA. sau prin transfer bancar.

În acest ultim caz, vă rugam să prezentați la cazare OP-ul vizat de bancă. Factura se emite la prezentarea acestuia.

În afara contractelor deja încheiate, vă informăm că plata sau preautorizarea cardului se face în momentul cazării (check-in-ului).

Plata se va face obligatoriu la sosire pentru perioada și serviciile de cazare solicitate.

În situația transferului bancar, plata trebuie efectuată în avans pe baza facturii proforme.


Gratificaţii şi costuri servicii

Gratificaţiile pentru personalul hotelului sunt la latitudinea clienţilor.


Fumatul

Fumatul tradițional si tigara electronica sunt permise în incinta hotelului doar in zonele si saptiile din aer liber, conform legislatiei aplicabile in vigoare (legea 349/2002 modificata si completata prin legea 15/2016).

In cazul in care nu se respecta prevederile prezentului regulament, se va aplica o taxa in valoare 100 euro/noapte (valoarea in lei va fi calculata la cursul BNR din ziua platii), reprezentand serviciile de curatenie a camere.


Animalele de companie

Regula generală permite cazarea în hotel a persoanelor însoțite de animale și păsări de talie mica.

În cazul in care animalele sunt de talie mijlocie si mare se percepe o taxa suplimentara de 20lei/zi, iar acestea vor circula in incinta hotelului cu botnita. Nu se accepta animale de companie cu comportament agresiv si deranjant pentru ceilalti client.


Micul dejun, prânzul și cina la restaurant CORSARU

Micul dejun, pranzul si cina se serveşte doar pentru clientii hotelului la Restaurant CORSARU situat  la 60m de hotel pe malul marii, în intervalele:

  • MIC DEJUN  – 7.00 şi 10.30 a.m. (de luni până duminica) si costa 20lei/persoana/zi
  • PRANZUL   -12.00-16.00(de luni până duminica) si costa 40lei/persoana/zi
  • CINA  -17.00-19.00(de luni până duminica) si costa 40lei/persoana/zi

Pentru oaspeții care nu sunt cazați în hotel, micul dejun costă 35 lei/persoană/zi, pranzul costa 55lei/persoana/zi si cina costa 55lei/persoana/zi.

 Dacă doriți să serviți o cafea sau un cocktail, puteți opta și pentru Barul din incinta hotelului .

Parcare

Hotel LAGUNA pune la dispoziția clienților săi, parcare privata in mod gratuit( doar pentru cei cazati la hotel) care este supravegheata video.

Deşi luăm toate măsurile de precauţie, nu ne asumăm responsabilitatea în caz de furt sau de daune pe suprafaţa proprietăţii noastre. Pentru evitarea acestor neplăceri, nu lăsați obiecte de valoare în interiorul autoturismelor.

Pentru turistii care nu sunt cazati la hotelul nostru se va percepe o taxa de 15lei/zi, in limita disponibilitatii. 

Turistii care urmeaza sa se cazeze la noi vor putea parca dupa efectuarea check-in.

Siguranța obiectelor personale

Hotel LAGUNA beneficiaza de un seif care se afla la receptia hotelului pentru depozitarea obiectelor de valoare.

Nu ne asumăm nici un fel de răspundere pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta Hotel LAGUNA.


Confidenţialitatea informaţiilor

Nu vom folosi niciodată numele sau alte informaţii despre dumneavoastră fără să obținem în prealabil acordul pentru acest lucru. Veţi avea posibilitatea să ne comunicați dacă doriţi să primiţi aceste informaţii în viitor.

 Prelucrarea datelor cu caracter personal

În conformitate cu prevederile Regulamentului UE 679/2016 cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestora, HOTEL LAGUNA are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopuri determinate, explicite și legitime, datele personale care îi sunt furnizate de clienți persoane fizice și imaginile reprezentative.

VAMA VECHE 4YOU RESORT SRL cu sediul in Constanta, proceseaza date cu caracter personal în vederea prestarii serviciilor hoteliere în următoarele scopuri:

  • Rezervarea de camere si alte servicii hoteliere; prelucrarea datelor cu caracter personal se face in baza unei obligatii legale;
  • Confirmarea rezervarilor si preautorizarea cardului, avand ca temei de prelucrare interesul legitim al hotelului;
  • Facturarea serviciilor hoteliere, avand ca temei de prelucrare obligatiile legale;
  • Pentru a comunica cu dumneavoastră in diverse scopuri cum ar fi acela de a afla care sunt opiniile dumneavoastra asupra serviciilor noastre, acela de a solutiona diverse sesizari sau acela de a va oferi servicii personalizate, oferite in timp util, in format electronic sau telefonic, avand ca temei legal de prelucrare interesul legitim al hotelului;
  • Furnizarea de informații pe e-mail, a ofertelor speciale, evenimente și/ sau alte forme de publicitate, avand ca temei legal de prelucrare consimtamantul;
  • Furnizarea informatiilor pe email sau telefonic, referitoare la obiectele uitate, primirea coletelor, mesajelor, avand ca temei legal de prelucrarea in inters legitim.

Clienții Hotel LAGUNA furnizeaza datele solicitate de către S.C. VAMA VECHE 4YOU RESORT SRL, în vederea derulării sau inițierii de raporturi juridice cu societatea, cu respectarea prevederilor legale.

Refuzul persoanelor fizice de a furniza aceste date determină incapacitatea societății noastre de a vă pune la dispoziție serviciile solicitate, făcând imposibilă respectarea cerințelor reglementărilor speciale în domeniul hotelier și cel fiscal.

 Consimțământul în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal (numar de telefon, adresa de email, ETC) este acordat in mod voluntar. Acest consimțământ poate fi revocat în orice moment, cu efect ulterior printr-o notificare gratuită către VAMA VECHE 4YOU RESORT SRL. Notificarea de revocare a consimțământului poate fi realizată spre exemplu prin e-mail către lagunavamaveche@gmail.com. Vă rugăm să aveți în vedere faptul că revocarea consimțământului nu afectează legalitatea utilizarii datelor înainte de retragerea consimțământului (notificarea nu are efect retroactiv). In cazul in care consimțământul nu este acordat sau a fost revocat, vom fi in situatia de a nu va putea presta serviciile solicitate iar datele personale nu vor fi utilizate în scop de comunicare, marketing si feedback. Daca aveți întrebări legate de această declarație de consimțământ sau de protecția datelor de către S.C. VAMA VECHE 4YOU RESORT SRL în general, vă rugăm să nu ezitați să ne contactati

Datele cu caracter personal aparținând clienților  din hotelul LAGUNA sunt prelucrate cu bună-credință și în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare. Acestea sunt colectate numai în scopuri determinate, explicite și legitime, iar prelucrarea ulterioară nu va fi incompatibilă cu aceste scopuri.

 Datele cu caracter personal se prelucrează în conformitate cu drepturile persoanei vizate. Persoanele ale căror date sunt prelucrate, au dreptul de a obține de la S.C. VAMA VECHE 4YOU RESORT SRL, la cerere și în mod gratuit, rectificarea, actualizarea, blocarea sau ștergerea acestora, în măsura în care prelucrarea nu este conformă cu Regulamentului UE 679/2016 sau datele sunt incomplete ori inexacte.

 Persoana vizată are dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate și legitime, ca datele care o vizează să facă obiectul unei prelucrări, cu excepții prevăzute de lege. În caz de opoziție justificată, prelucrarea datelor nu mai poate viza datele în cauză. De asemenea, persoana vizată are dreptul de a se opune, în orice moment și cu titlu gratuit, fără nici o justificare, ca datele care o vizează să fie prelucrate în scopuri de marketing direct, în numele Operatorului sau terțului sau să fie dezvăluite unor terți. Pentru acest lucru, persoana vizată se va adresa cu o cerere scrisă, datată și semnată, iar măsurile luate de către Operator vor fi comunicate în 15 zile de la data cererii.

Dispute şi reclamaţii

Ne rezervăm dreptul de a debita cardul oaspeților noștri, independent de dorința lor, în cel puțin următoarele cazuri:

  • au părăsit incinta hotelului, fără să plătească pentru serviciile LA HOTEL LAGUNA de care au beneficiat;
  • au produs degradări sau distrugeri;
  • au plecat cu obiecte care nu le aparțin și a căror contravaloare nu au plătit-o la recepție;
  • nu au anulat rezervarea la termenul stabilit.

Orice controversă, dispută sau reclamaţie care ar putea să apară în urma aplicării acestor termeni și condiții, vom încerca să o rezolvăm pe cale amiabilă. În cazul în care nu este posibil, aceasta va intra sub jurisdicţia instanțelor judecătorești Iași.


Program de eliminare a clienților indezirabili

Clientul trebuie să se conformeze uzanțelor hoteliere. Acesta va trebui să respecte atât liniștea în hotel, cât și normele de conviețuire socială și cele morale.

De asemenea, clientul trebuie să aibă grijă de proprietatea încredințată lui pe parcursul cazării.

In cadrul hotelului nu se vor aduce aragaze, butelii, cratiti pentru a se gati in camera sau in orice spatiu din cadrul hotelului

Orice încălcare a uzanțelor hoteliere sau a normelor morale și de conviețuire socială dă dreptul hotelierului să întrerupă imediat contractul/cazarea, fără nici un preaviz si cu pierderea restituirii sumelor deja achitate.

Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea, servirea la barul hotelului, la piscina clienților în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți, care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjează alți clienți. Contravaloarea eventualelor distrugeri sau degradări ale bunurilor materiale apartinand hotelului va fi suportată de către cei vinovați de producerea acestora.

Ne rezervăm dreptul de a evacua forțat din hotel,  clienții indezirabili.

Ținând cont de cele menționate mai sus, ne rezervăm dreptul de a ne selecta clienții.

Servicii oferite

Clienții cazați în cadrul hotel LAGUNA beneficiază de urmatoarele servicii gratuite și cu plată. În cazul serviciilor cu plată, puteți obține informații suplimentare la recepția hotelului.


Servicii gratuite

  • trezirea clienţilor la ora solicitată
  • informaţii cu privire la orarele si ruta mijloacelor de transport, a spectacolelor, a prognozei meteo
  • comenzi taxi
  • conexiune internet wireless in camera
  • informatii turistice si culturale
  • dispunem de parcare proprie
  • piscine adulti si copiii

Servicii cu plată

  • produse minibar
  • servicii de spălătorie sau călcătorie
  • trimitere și primire corespondență
  • curierat intern și internațional

 Clauze finale

Considerăm că orice client în momentul accesării oricărui serviciu oferit de către hotel LAGUNA a luat cunoștință de termenii și condițiile mai sus menționate și le-a acceptat tacit.

 

Modificări termeni și condiții

Termenii și condițiile pot fi modificate oricând de către Hotel  LAGUNA fără a se face notificări în prealabil.


Vă mulțumim pentru înțelegere și vă dorim un sejur plăcut la Hotel LAGUNA!

Utilizăm cookie-uri pentru a vă oferi cea mai bună experiență online. Prin faptul că sunteți de acord să acceptați utilizarea cookie-urilor în conformitate cu politica noastră de cookie-uri.

Privacy Settings saved!
Setările de confidențialitate

Când vizitați un site Web, acesta poate stoca sau prelua informații din browserul dvs., mai ales sub formă de cookie-uri. Controlați-vă serviciile Cookie personale aici.

Aceste module cookie sunt necesare pentru funcționarea site-ului web și nu pot fi dezactivate în sistemele noastre.

Pentru a utiliza acest site web, folosim următoarele cookie-uri tehnice necesare
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Refuz tot
Accept tot